Ervaringen Wooning badkamers? Hier vind u alle Wooning badkamers ervaringen, recensies, klachten en reviews. Bent u opzoek naar een nieuwe badkamer ga dan langs bij Wooning badkamers in Bergschenhoek. Lees eerst de recensies en reviews over Wooning badkamers.
Gratis badkamerbrochures?
Wilt u gratis badkamerbrochures thuis ontvangen? Dat kan! Wooning badkamers badkamer magazines staan vol met tips over badkamers, badkameropstellingen, badkamerprijzen, advies en ideeën. Het gehele pakket, hier kunt u gratis badkamerbrochures aanvragen. Haal uw inspiratie uit onze gratis badkamerbrochures.
Ervaringen Wooning badkamers? Wat voor ervaring heeft u met Wooning badkamers? Uw badkamer ervaring met Wooning badkamers plaatsen? Hier kunt u makkelijk en snel een ervaring achterlaten over Wooning badkamers in Bergschenhoek. U helpt niet alleen ons maar ook anderen met het achterlaten van uw recensie.
Wooning badkamers algemene informatie
Wooning badkamers heeft in totaal zeven vestigingen in Bergschenhoek, Den Haag, Rotterdam, Spijkenisse, Numansdorp, Vlaardingen en Naaldwijk, in Nederland. Benieuwd?
Bij Wooning kunt u zelf uw eigen badkamer in 3d ontwerpen. Bij Wooning hebben ze badkamers in alle soorten en maten, deze zin allemaal volledig naar eigen smaak aan te passen, bekijk de verschillende badkamer opstellingen om inspiratie op te doen. Bekijk dan de website of ga bij ze langs. Ga altijd voorbereid. Zo bespaard u tijd én kunt u u meer richten op uw keuken.
Ons advies, ga hier niet je zuurverdiende geld besteden bij Wooning.
Wij gaven duidelijk onze wensen aan, de deal was alleen akkoord als wij zowel badkamer en keuken af konden nemen zoals wij wouden. Hierin gingen 2 verkoopster en een filiaal manager akkoord en de overeenkomsten werden getekend.
Vanaf dat moment is er een aan eenstapeling van fouten gemaakt en heeft geresulteerd dat wij nog nooit zo ontevreden zijn geweest van een aankoop van iets.
Ondanks de handtekeningen en overeenkomsten op schrift probeerd Wooning zich te verschuilen met argumenten die nog wal nog kant raken. Hier een opsomming van de gemaakte fouten:
– Badmeubel wat niet geschikt was voor onze badkamer. Hiervoor moesten wij spontaan een ander badmeubel gekozen worden half jaar na akkoord.
– In loop douche niet conform richtlijnen Wooning, ondanks eerder akkoord van verkoper, filiaal manager en hoofdkantoor. Wooning plaats de badkamer niet en toch de betutteling hoe wij de badkamer wouden hebben proberen te voorkomen van plaatsen. Rede van opgave, er zouden spetters kunnen komen op het badmeubel (lees: 2,10 afstand van douche tot badmeubel) waardoor de garantie verviel voor eventueel vochtschade badmeubel. Hun alternatieven was dat de douche wand ergens anders maar gekocht moest worden (2 maanden voor levering kwam dit bericht). Of wij moesten akkoord gaan door valsheid in geschrift te gaan en melden dat wij een douchegordijn zouden plaatsen. Er was geen andere optie of medewerking vanuit Wooning om de badkamer te bestellen zoals ons wenselijk was.
– Spullen in bestelling en dan blijkt na een maand dat het toch niet besteld was en dat het fonteinmeubel wc niet meer leverbaar was in de kleur die we overeengekomen waren.
– Bij levering van de spullen douchewand vergeten mee te nemen. Deze moest later geleverd worden door 1 persoon die niet het douchewand naar 1ste verdieping bracht (volgens richtlijnen van Wooning moeten zij de douchewand naar de verdieping brengen waar de badkamer geplaatst word).
– Na bestelling van tegels waren niet mogelijk want de fabrikant was gestopt met produceren van de tegels en deze waren nergens meer in Nederland te verkrijgen (lees 2 maanden nog moeten tekenen akkoord voor bestelling en ons niet informeren dat de tegels uit productie zou gaan)
– vloer tegels die geleverd zijn zouden 60×60 moeten zijn zodat die matchen met de wandtegels. Deze bleken 59×59 te zijn waardoor de belijning niet doorloopt. Wooning meld dat ze de afgesproken vierkanten meters hebben afgesproken en geven geen gehoord aan het feit dat wij 60×60 hebben besteld en niet 59×59.
Meerdere mails, telefoon contacten fysieke contacten geweest in de winkel maar Wooning komt met excuse op excuse en verlenen geen enkele medewerking of verandwoording voor alles wat fout is gegaan.
conclusie is dat wij een hoop stres hebben ervaren, een onplezierige aankoop hebben gedaan en een badkamer hebben die niet naar tevredenheid gebouwd kon worden. Ondanks dat wij duidelijk waren vanaf begin punt hoe wij het wouden hebben.
Breng dus je hard verdiende en gespaarde geld hier niet naar toe want ze laten je in de kou staan vanaf moment dat je tekent. Dit doet niet alleen de verkoopsters, de filiaal manager Ibrahim maar ook de directeur hem zelf schuwt om contact op te nemen om verantwoording te nemen over hun keuzes.
Mocht je twijfelen na dit bericht, neem dan contact op dan zullen we de mails delen en zal alle twijfels weggenomen zijn dat je hier een badkamer wilt afnemen.
Wooning keukens
Veel beloften maar als je je handtekening hebt gezet zijn ze niet thuis.
Het begon met kraan die niet ingebouwd kon worden.
Als de oude tegels er niet uit kunnen dan lost de aannemer dit wel op .
Ja aannemer meer dan €700 meerwerk
Planning zou augustus zijn werd eind september.
Verkoper P van Wooning was niet te bereiken
Zou netjes gewerkt worden maar ons hele huis werd een stof nest.
Werkzaamheden duurder een 1,5 week langer.
Door de muur heen geboord met slopen en dan slordig dicht smeren en denken dat je dan niets ziet .
Ja mijnheer wij hoeven dit niet te witten .
En dan het zogenaamde aflever team
Niet langs geweest en in plaats van de aannemer te bellen mij lastig vallen met onzin vragen terwijl ik aangegeven had dat ik pas terug kwam als het opgeleverd werd .
Wooning geen meerwaarde
Koop je spullen bij een sanitair winkel en neem een vakkundige aannemer.
Bespaar uwzelf een hoop ellende en kijk elders.
Met de verkoop was niets mis, we zijn goed geholpen en J. dacht goed met ons mee.
De ellende begon al bij de aannemer, kwam zijn afspraken niet na, begroef onze huissleutel in onze voortuin (en is deze ook kwijtgeraakt), was te beroerd om leidingen en afvoer te verleggen naar de juiste plek terwijl dit wel was afgesproken (waardoor er een flexibele afvoer is gebruikt voor het badmeubel) zodat hij minder moeite hoefde te doen. Ook is hij aanzienlijk langer bezig geweest dan wat de afspraak was, kwam namelijk op willekeurige dagen niet opdagen.
J. had ons bij de verkoop aangegeven dat ze alleen zaken doen met goede aannemers. Helaas. U kunt dus net zo goed zelf een aannemer zoeken, want wij hebben het ook verder niet ervaren als ontzorgen – sterker nog, je wordt gewoon van kastje naar de muur gestuurd.
Het grootste euvel komt echter nog;
Onze douchedeur lekt. En niet zon klein beetje ook.
Wooning gaf steenvast aan dat spatwater bij een douchedeur hoort, echter hebben wij geen last van spatwater, maar een compleet zwembad! Vervolgens komen ze met de conclusie dat lekken bij een scharnier inherent is aan een douche deur. Vreemd, andere hebben hier geen last van.
We zijn nu ander half jaar verder waarbij zowel de klantenservice als de winkel ons laat zitten. Ze reageren slecht, en als je dan eindelijk de manager van de klantenservice te spreken krijgt, wordt je ophangen.
Wel goed genoeg om een badkamer van ruim 13000 euro te verkopen, maar als er problemen zijn laten ze u in de steek. Schijnbaar gaat het om een pakje boter.
U kunt uzelf de aanschaf van een bad besparen. Neem een douchedeur van de Wooning en u krijgt er gratis een bad bij, ter grootte van uw gehele badkamer.
Ik heb zeer slechte ervaringen met Wooning. Afspraken worden niet nagekomen, onbeschoftee winkelmanager, etc. Ik kan alleen mensen aanraden vooral noet je geld daar uit te geven. In mijn beleving is het een boevenbende met mooie verkooppraatjes en vervolgens het niet nakomen daarvanw miero
Enkele jaren geleden heb ik een compleet nieuwe badkamer gekocht bij Wooning waarbij een dure spiegelkast. Ik ben werkelijk heel prettig geholpen en geadviseerd.
Maar nu de service na de verkoop en de garantie.
Van het begin af aan was er het “weer “in de spiegels, de afgelopen jaren is er dan ook 2 x een spiegel vervangen. Nu blijkt dit niet meer mogelijk te zijn , en wanneer ik er melding van maak, dat dit euvel weer opduikt en de spiegels er lelijk uit gaan zien, krijg ik de volgende reactie:
“Hierbij wil ik u laten weten dat uw melding in goede orde bij ons is ontvangen en graag wil ik u het volgende voorstel doen. Daar de spiegelkast niet meer te leveren is wil ik u voorstellen om in ons filiaal tegen gedeelde kosten (50/50) een andere spiegelkast in dezelfde prijsklasse uit te gaan zoeken. Dit houdt in dat de prijs niet hoger mag zijn dan € 980,00. Ons filiaal is inmiddels ook op de hoogte gesteld en zullen u bellen voor het maken van een afspraak. Mocht u toch voor een duurdere kast gaan dan voorgesteld dan is de maximale vergoeding € 490,00. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Wendy – Webcare Wooning”
Komt er gewoon op neer dat ik 150% ga betalen voor een spiegelkast. Eerst de normale aankoop en nu mag ik nog eens 50% voor hetzelfde product betalen,
Ik heb altijd begrepen dat onder garantie wordt verstaan : vervangen van een niet deugend product (zoals dit tot nog toe is gebeurd) of geld terug . Van dit laatste is geen sprake, nog geen 50% krijg ik terug, dit mag ik besteden aan een nieuw product en dat gaat hier niet om een paar tientjes.
Ik voel me zwaar in de maling genomen. De enige die er beter van wordt, is Wooning zelf.
Wat een slechte zaak, garantie geldt kennelijk tot het moment dat Wooning zelf geen zaken meer doet met de fabrikant waar ze kunnen declareren en laten dus de klant maar in de kou staan.