Ervaringen Sanisale badkamers

Ervaringen Sanisale badkamers? Alle Sanisale badkamers ervaringen, recensies, reviews en klachten. Van plan om bij Sanisale langs te gaan voor een nieuwe badkamer?

Wat was uw ervaring met Sanisale badkamers? Help ons en anderen en deel uw ervaring.

Sanisale badkamers Ervaringen sanisale badkamers

Sanisale is een van de grotere verkopers in badkamers in Nederland, Sanisale telt 32 vestigingen in Nederland. Sanisale is een snel groeiend bedrijf binnenkort openen er weer een aantal vestigingen. Bij Sanisale kunt u uw eigen droombadkamer ontwerpen. Sanisale levert A merken tegen bodemprijzen, heeft deskundigen die u graag advies geven en ze proberen altijd de beste kwaliteit en service te leveren. Sanisale monteert ook alles zelf.

Sanisale badkamers vestigingen

De winkels van Sanisale zitten in Almere, Alphen aan de Rijn, Amersfoort, Amstelveen, Apeldoorn, Barendrecht, Breda, Capelle aan de Ijssel, Cruquius, Delft, Den Bosch, Den Helder, Groningen, Heerenveen, Heerhugowaard, Hilversum, Hoogeveen, Leeuwarden, Leiderdorp Nuenen, Nijkerk, Purmerend, Sliedrecht, Spijkenisse, Tilburg, Utrecht, Wijchen, Wormerveer, Zaandam, Zwaag, Zwolle.
Bezoek de site van Sanisale badkamers.

9 gedachten over “Ervaringen Sanisale badkamers

  1. can

    Wij hebben diverse badkamer sanitair aangeschaft bij Sanisale.
    Nog geen 5 maanden verder en mijn wastafelmeubel is ingestort. Dit is absoluut een constructiefout van de leverancier, want het haakje hing nog aan mijn muur, maar het hout is losgeraakt van deze constructie.
    Ik heb meerdere malen contact opgezocht met Sanisale maar de verkopers hebben hier zeer onprofessioneel op gereageerd. Allereerst werd ik meerdere malen aan het lijntje gehouden en werd mij beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Al deze beloftes zijn niet waargemaakt. Tot zeker 4 keer ben ik beloofd terug gebeld te worden, maar geen van deze beloftes zijn waargemaakt. Ik heb zelf meerdere malen een email moeten sturen en moeten nabellen. Uiteindelijk kreeg ik eindelijk een reactie en werd mij gezegd dat de badkamermeubels niet vochtbestendig zijn en dat de oorzaak vocht moet zijn geweest. Hoe logisch is dat? een sanitair winkel die geen vochtbestendige meubels verkoopt?
    Ondanks ik 2 jaar fabrieksgarantie heb, wil Sanisale mij niet een vervangend wastafelmeubel aanleveren.
    Kortom: Zeer slechte service, zeer slechte kwaliteit producten en zeer onprofessionele verkopers. Goedkoop is duurkoop! Een absolute afrader. Voor meer info neem contact met mij op en trap niet in de verkooptrucs van deze amateurs!

  2. Donkers

    Beloofde afspraken worden niet nagekomen
    Latere levering .
    Niet complete levering.
    Verkeerde levering.
    Ontbreken van onderdelen.
    Niet klant vriendelijk.
    Het niet toegeven van fouten.
    Al met al absoluut geen aanrader!!!!!

  3. Richard Brands

    Ben bij Sanisale geweest voor een offerte nieuwe douchecabine en douchebak.
    Ik kwam er al heel snel achter dat ze het vel over je neus willen halen. Verkoper was wel aardig , maar de prijs raakte kant nog wal. Zoals velen heb ik verschillende offertes laten maken, maar een prijsverschil van PLUS 118% !!!! ten opzichte van een ander is ronduit belachelijk voor exact dezelfde douchecabine en douchebak. Ik kom hier zeker nooit meer. € 900 of € 1963 slaat werkelijk nergens op. Lachwekkend als het niet beschamend zou zijn.

  4. NB

    Ten tijde van het ontwerp goed geholpen bij Sanisale Breda. Helaas verliep de levering van de juiste producten teleurstellend. Verkeerde glazen wand die gelukkig wel vrij snel opnieuw goed is geleverd. De spiegel die wij hadden besteld met verlichting en verwarmingselement is echter tot VIJF keer toe verkeerd geleverd. Het zou Sanisale Breda sieren als zij vanuit zichzelf excuses aanboden en zelf de ‘nieuwe’ spiegel kwamen brengen. Helaas niets van dat alles. In iedere mailwisseling staat dat zij benieuwd zijn naar onze ervaringen en dat je daarvoor naar het hoofdkantoor kan mailen. Ook daar pas reactie op gehad na extra aandringen… Service achteraf is een onbekende…

  5. Sjors van Hulten

    In januari 2017 hebben wij een badkamer gekocht bij Sani Sale Den Bosch. Het is nu een jaar later en we kampen nog steeds met een niet werkende thermostaat. Daar zijn we niet blij mee. We zijn nu 4 thermostaten verder, 3 bezoeken van Korver Holland (leverancier Sani Sale), ettelijke opgenomen verlofuren, vele inspecties, vele belletjes, inschakelen van onafhankelijke loodgieter en kosten voor improvisatie douche verder, maar nog steeds geen werkende thermostaat en douche.
    Al om al, houden een onbetrouwbaar, onverantwoordelijk en onvervuld gevoel aan dit hele traject met SaniSale Den Bosch. Het is geen partij die verantwoordelijk is en zorgt dat de klant verholpen is. Ze zijn niet proactief en eigenaar van het probleem van de klant en komen hun beloftes niet na. We zijn vermoeid na alle belletjes, getrek en geduw, alle opgenomen verlof uren ten behoeve van inspectie en hopeloze pogingen om actie in deze zaak te krijgen. Zodoende deze gegronde klacht, met de intentie een verschil te maken in hun service voor toekomstige klanten. Op dit moment gaan we nieuw binnenwerk bestellen en monteren door een andere partij. Voor een uitgebreider verslag verwijs ik u naar hieronder, beoordeel voor uzelf.
    Verslag:
    We hebben een melding van deze klacht gemaakt direct na installatie. De klacht luidt: Wanneer je aan de thermostaatkraan draait wordt het water koud en wordt het ook niet meer warm. De installatie is overigens door onszelf gedaan. Korver Holland zou een nieuwe thermostaat opsturen, wat het probleem voor 2 douchebeurten oploste. Flinke wat belletjes later is Korver eind 2017 zelf op bezoek gekomen. Ze hebben gekeken naar het binnenwerk voor zover dat mogelijk is en geconstateerd dat het niet aan hun binnenwerk ligt. Op dat moment waren we er zo klaar mee dat we direct een loodgieter in de hand hebben genomen, om dit op te lossen of het probleem nu door ons of door SaniSale veroorzaakt is. Deze loodgieter kende we niet en hebben we op aanraden van warmteservice Den Bosch ingeschakeld. De loodgieter heeft de leidingen, splitter en het binnenwerk gecontroleerd. Wat blijkt, de splitter in de meterkast en het binnenwerk wordt gewoon 60 graden bij gebruik douche (instelling boiler). Oftewel, niks mis met de aanvoering van warm water. Alle andere kranen aangesloten op de splitter geven gewoon warm water, werken naar behoren. Toen hebben we weer contact opgenomen met Sani Sale welke in conclaaf gegaan is met Korver. Korver heeft weer een monteur langs gestuurd, welke tot een: “Ik snap het niet conclusie kwam”. We hebben hem verzocht dit intern te bespreken en terug te komen bij ons. Dit was halverwege december 2017 en anno 26-01-2018 nog steeds niks gehoord. Tijdens dit bezoek bleek ook dat ze de terugslagkleppen tijdens vorig bezoek niet inspecteert hebben/verschoont hebben, desondanks ze toen beweerden van wel.
    Tevens, wat ook een grap is, is hun offerte. Ze menen een vrijblijvende offerte aan te maken zodat je het kan vergelijken (stond op billboard voor de winkel), vervolgens loop je de winkel uit met een offerte zoals op de foto. Totaal onvergelijkbaar en al helemaal niet transparant. Tijdens de rondleiding door de winkel wordt verwezen naar een slechte plastiken “grohe” kraan en hun geweldig eigen merk kraan. Die specifiek aangewezen Grohe kraan is toevallig de enige plasticen Grohe kraan in die hele winkel.

  6. ---

    enorm slechte ervaring.
    in de winkel als je nog wat geld gaat besteden zijn ze vriendelijk en behulpzaam. Op het moment dat je gekocht hebt, heb je er niets meer aan. Een aantal producten op de factuur bleken andere nummers te zijn dan die we hadden uitgezocht en zo kregen we tot 2 keer toe verkeerde producten geleverd, maar moesten we wel 2 keer bijbetalen voor de levering en de producten. zeer ontevreden en zou sanisale breda ook echt nooit aan iemand aanraden.

  7. Maartje

    Goed geholpen in de winkel tijdens het uitzoeken van het sanitair. Vanaf het moment van plaatsing echter minder tevreden over de ingezette montagepartij, die zich niet aan de gemaakte afspraken hield, slecht communiceerde en een week langer nodig had uiteindelijk dan ons beloofd was. Dit hebben we meerdere malen bij montagepartij en sanisale zelf aangegeven, maar helaas vanuit beide partijen weinig tot geen actie/opvolging op onze klachten. Ook de opleverpunten die we vervolgens hebben aangegeven werden niet tot nauwelijks opgepakt en er werd niet goed meegedacht in mogelijke oplossingen. Wij zouden een volgende keer niet meer kiezen voor deze partijen.

  8. Marina

    Alles lijkt prima te gaan totdat je een kritische vraag stelt of onaangebroken tegels wilt retourneren. Sanisale Amsterdam is dan van mening (letterlijk ‘ons standpunt’) dat ze maar 75% terug betalen, omdat de tegels terug geboekt moeten worden in het systeem en de leverancier weer een vrachtwagen moet sturen. Als je dan vraagt waarom men dat niet heeft gemeld bij aankoop of niet de algemene voorwaarden heeft overhandigd krijgt Sanisale Amsterdam de drang om een discussie met de klant aan te gaan en als hun het weerwoord niet aanstaat het gesprek gewoon te beeindigen.

    Onze ervaring ‘goedkoop is duurkoop’ en professionaliteit is ver te zoeken!

  9. Jetske

    Een badkamer verbouwen, een hele klus. Maar met deskundige hulp van André van Sanisale Capelle, onder het genot van een heerlijke kop koffie, een ontwerp gemaakt.
    In eerste instantie was er een probleem met de datum van plaatsen. Dat werd gelukkig snel opgelost door Gert, samen met John Maurik. In juni is mijn badkamer vakkundig geplaatst door Ronald Dekkers. Ik geniet nog iedere dag van mijn nieuwe badkamer.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *