Ervaringen Brugman badkamers

Ervaringen Brugman badkamers? Alle Brugman badkamers ervaringen, recensies, reviews en klachten. Van plan om bij Brugman langs te gaan voor een nieuwe badkamer?

Wat was uw ervaring met Brugman badkamers? Help ons en anderen en deel uw ervaring.

Brugman badkamersEvervaringen Brugman badkamers

Brugman bestaat sinds 1971 en is ook een van Nederlands grootste in het verkopen van badkamers. Brugman telt in totaal 35 vestigingen verdeeld over heel Nederland. Ook bij Brugman is het een groot voordeel dat ze vrijwel altijd op zondag geopend zijn. Brugman verkoopt niet alleen badkamers maar ook keukens en keukenapparatuur

Brugman badkamers vestigingen

De winkels van Brugman zitten in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Assen, Barendrecht, Breda, Capelle, Den Bosch, Den Haag, Ede, Emmen, Goes, Groningen, Heerlen, Hengelo, Hilversum, Hoofddorp, Hulst, Leeuwarden, Nijmegen, Purmerend, Roermond, Roosendaal, Rotterdam, Son, Tilburg, Utrecht, Venlo, Wateringen, Zaandam, Zoeterwoude, Zuthpen, Zwolle.
Bezoek de site van Brugman badkamers.

11 gedachten over “Ervaringen Brugman badkamers

  1. DJJ6

    Slechte service, géén kennis in huis, alleen maar verdienen willen ze en vervolgens de klant in de kou laten staan. Alles wat er fout kon gaan.. ging ook fout, géén oplossingen!! Niet voor niks staat deze pagina en het internet vol met negatieve reacties. Deze ervaringen zijn inmiddels ook bij mij helaas bevestigd en heb enorme spijt dat ik mijn badkamer bij Brugman heb uitbesteed! Zit nu met slecht afgewerkte badkamer en daar moet ik het dus mee doen!

    Helaas moet ik, net zoals veel gedupeerde voor mij, het nu ook zeggen:

    GA NIET IN ZEE MET BRUGMAN KEUKENS & BADKAMER!!

  2. Desie

    Een schande zoals ze je daar behandelen. We kochten daar vol goede moed een badkamer met alles er op en aan, na maanden was het dan zover de spullen werden geleverd. Daar ging het al mis, de order was niet zoals hij moest zijn, alles was opbouw in plaats van inbouw, naja kan gebeuren denk je. Tegels komen binnen, zitten geen strips bij zoals je hebt afgesproken. Daar begint de ellende, je begint te bellen, ja mevrouw komt voor elkaar, ze staan op de service bon om besteld te worden. Twee weken verder geen strips, bel je nog een keer, ja mevrouw de bon ligt bij de service duurt ongv twee weken dan heeft u ze. Ondertussen verliest de aannemer ook zijn geduld want de werkzaamheden dreigen uit te lopen wat voor de aannemer niet wenselijk is omdat hij meer klussen heeft. We bellen nog eens en gaan bij de winkel langs. Nee mevrouw komt echt goed vandaag gaat de bon de deur uit, dan komen ze deze week nog. Aannemer gelooft er niks van en belt zelf. Nu komt de aap uit de mauw en hebben ze bij brugman wat belooft wat geheel niet bestaat. Zeggen ze dood leuk tegen de aannemer ja dat is niet de taak van de service om dit tegen de klant te zeggen dat moet de verkoper doen (die op vakantie is) lekker makkelijk!.
    Hoop ellende heen en weer bellen, uiteindelijk moeten dan de tegels toch op de muur zonder strips, wat we eigenlijk niet wilde maar oke.
    Klacht ingediend, eerst geen gehoor, daarna nog een mail gestuurd, ja mevrouw heel vervelend er is zeker het een en ander verkeerd gegaan, ik wil dan ook voor alle ellende een dinnerbon geven twv 100 euro dan kunt u een keer lekker uit eten van al die kopzorgen. Nou u voelt em al aankomen, ook dit was een GROOT leugen, tot op heden niks ontvangen. Ik voel me dan ook schandalig behandeld en zeer zeker dan ook niet serieus genomen!!

  3. R&G

    ABSOLUUT NIET KLANTGERICHT
    Bij aankoop badkamer ontvang je een bon voor vrienden. Zij krijgen €250,00 korting en jij krijgt een dinercheck van €100,00. Echter als je als vriend die bon inlevert nadat de prijsafspraak gemaakt is geeft Brugman niet thuis. Dan melden ze dat je die bon meteen in had moeten wisselen (staat NIET op de bon). Ze spelen het door naar de regiomanager die , ook na tig keer bellen, niets van zich laat horen. Echt SCHANDALIG. Dat heet blij maken met een dode mus en vervolgens niet het lef hebben om dat netjes terug te koppelen!
    Sowieso is de klantvriendelijkheid een stuk lager zodra je getekend hebt! Dan ben je eigenlijk alleen nog maar lastig voor hen.

  4. wilvin

    Vanaf de start verbouwing van de badkamer en twee toiletten hebben we alleen maar problemen gehad met aannemer Schouten uit Landgraaf. deze aannemer belooft een hoop en komt z’n afspraken niet na.
    Tijdens de inspectie alvorens te starten geeft ie al geen gehoor aan de wensen en opmerkingen van de klant.
    Dit doorgegeven aan Brugman bij de definitieve afspraak kregen we te horen ‘maakt u zich geen zorgen, Brugman ontzorgt u helemaal. Tijdens de bouw komt ie alleen maar met extra kosten terwijl vooraf duidelijk is verteld wat er moet gebeuren.
    Na installatie nieuwe badkamer met inloopdouche in juni 2016 hebben we last van stank. Zodra het toilet (ook nieuw geïnstalleerd door Brugman) doorspoelt, wordt de afvoer (easy drain) leeggezogen door onderdruk.
    De vorige badkamer (18 jaar) heeft hiervan nooit last gehad.
    Na diverse malen een verzoek te hebben gedaan voor terugkomst van de aannemer liet ie weten dat het aan de ontluchting van de riolering ligt en hij niets meer voor ons kan betekenen.
    Had voordat aannemer Schouten Landgraaf terug kwam al twee onafhankelijke installateurs laten komen voor analyse omdat de aannemer vanaf start bouw alleen problemen heeft veroorzaakt. Deze gaven onafhankelijk van elkaar hetzelfde antwoord. Aannemer Schouten had bij de easy drain een ontluchting moeten plaatsen, daar de afvoer een vrij laag reservoir heeft en hierdoor snel wordt leeggezogen waardoor de stankoverlast ontstaat.
    Via Brugman service kreeg ik vandaag te horen dat de aannemer heeft laten weten dat ze een extra ontluchting kunnen plaatsen, dit tegen betaling !!
    Ik heb hen mijn ‘relaas’ laten weten en hen ook verteld dat de fout bij de aannemer ligt en dit had moeten weten.
    Het kan niet zo zijn dat je ruim 18 jaar geen last hebt en na installatie nieuwe toiletten en badkamer de bestaande riolering de oorzaak is.
    Brugman neem uw verantwoordelijkheid en zorg voor een correcte oplossing.
    De slogan ‘Brugman ontzorgt u volledig’ is absoluut misplaatst

  5. hh100z

    Na aankoop in okt van 2016 van een complete badkamer ging er van alles mis.Tekening van Brugman verkeerd gemaakt en doorgestuurd naar de installateur.
    Goederen van Brugman ontvangen maar er ontbraken onderdelen en een verkeerd plafond,douche stablisatie stang ontbrak enz.Door allerlei omstandigheden heeft de verbouwing niet 2.5 maar 7 weken geduurd.De installateur die wij niet konden uitkiezen heeft ook steken laten vallen.
    Geen coulance of begrip van uit brugman ,men schoof alles af op de installateur,dit is NIET terecht omdat de tekening in eerste instantie fout was.
    Voor ons dus een slechte ervaring,geen badkamer of keuken meer van deze Firma.

  6. Anoniem

    vriendelijke ontvangst, een zeer opdringerige manier om te tekenen en een aanbetaling te doen voor een korting geen tijd om er even over na te denken voelt niet goed hoop dat het goed komt.

  7. T. Wennink

    Badkamer is inmiddels opgeleverd door projectmontage oost. Het is geworden zoals besproken en daar zijn we meer dan tevreden over. De telling van de tegels was niet correct. Een spoedzending heeft geholpen de ontbrekende tegels snel op locatie te krijgen. Netjes geregeld brugman en projectmontage.

  8. Peter

    Mooie badkamer gevonden maar nog niet direct een handtekening gezet. Bij het definitief maken waren er enkele onderdelen niet leverbaar. Erg fijn geholpen en begeleid door Ingrid. Ze heeft voor een volledige badkamer gezorgd met alternatieve onderdelen. Veel tijd in ons gestoken en daarin goede ideeën geopperd. Groet Peter

  9. Harold

    De Brugman badkamer is erg mooi geworden. Het plaatje is perfect ingetekend en uitgeleverd. Wanneer we aan een nieuwe keuken toe zijn zullen we hier ook weer naar toe gaan.

  10. R.

    Geachte mogelijke nieuwe Brugman Keukens BV badkamer koper,
    Wees zeer alert voor ontstaan van Krakelee in oa WAST40GW wastafels en mogelijk ook andere types kunnen er last van hebben van deze leverancier. Beginnende Krakelee ontstaat na ongeveer na 3 jaar gebruik en is dan nog lastig te zien maar het zit er in en na 6 jaar ziet de wastafel er al helemaal niet meer uit. Er zitten dan scheuren waar je nagels achter blijven haken in de gehele wastafel alsof het een schilderij uit de 17 eeuw betreft, maar die zien er vaak nog beter uit. Oorzaak, Antwoord Brugman Keukens BV: oa Eigen schuld is gekomen door te hard te slaan met scheermes in wastafel! Vreemd in mijn ouderlijk huis zitten wastafels van 31 jaar oud in waar we met vader, moeder en drie zoons opgegroeid zijn (dus genoeg geschoren), geen krasje te zien.
    Brugman – “Coulance van lik m’n vestje”, wastafel mag je vanuit gaan dat deze minimaal 10 jaar mee kan of langer zoals de meeste.

    Verder eeuwige ellende met Bertio Grande 180×90 Aqua max solo bad met jet-stream, om de +/-18 maanden is de besturings-unit defect, durf hem niet meer aan te zetten/gebruiken na laatste vervanging. Eerste nog onder garantie vervangen en tweede moeten bijbetalen ondanks bad nog ver binnen afgesproken garantie termijn vallend zijnde.

  11. Hans Hamburger

    slecht
    Ruim 1 haar na bestelling zijn nog steeds niet alle juiste badkamer spullen geleverd.
    Telkens ontbreekt er iets of is het een verkeerd product!

    Je kan praten en corresponderen met Brugman
    Maar je wacht ook als Brugman

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *